שועטים קדימה: שמואל טיקוצקי מונה למנכ"ל משותף ב'קול חי'

אבי יעקב 3 Comment on שועטים קדימה: שמואל טיקוצקי מונה למנכ"ל משותף ב'קול חי'

שמואל טיקוצקי יכהן כמנכ"ל משותף ב"קול חי" לצידו של מנכ"ל הקבוצה אבי רוזן. לצד זאת, בישר מנכ"ל הקבוצה, כי בסיעתא דשמיא תהליך המעבר של אולפני ומשרדי החברה יצא לדרך

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל קבוצת קול חי, אבי רוזן, הציג היום (א') בפני צוות עובדי התחנה, את שמואל טיקוצקי, שנכנס בימים אלו לתפקידו כמנכ"ל משותף לצידו ויטפל בתחומי פיתוח עסקי, סחר ומכירות, תפעול ותשתיות.

בדברי ברכה שנשא, אמר אבי רוזן: "אני שמח להציג בפניכם את שמואל טיקוצקי, ידידי ושותפי. בשנים האחרונות הוא היה מאחורי הקלעים. כעת הוא מצטרף לצוות הנפלא שלנו, ויחד בעז"ה נקדם ונצעיד את האימפריה הגדולה של קבוצת קול חי לשיאים חדשים. נאחל לשמוליק בהצלחה רבה. ההצלחה שלך היא ההצלחה של כולנו. נתפלל לקב"ה שהמהלך יעלה יפה ויהיה לתועלת ולברכה גדולה. יש לנו הרבה חלומות להגשים, נעשה את זה ביחד עם כל הצוות הנפלא שלנו ובעז"ה נשדר, נעשה ונצליח".

לצד זאת, בישר מנכ"ל הקבוצה, אבי רוזן, כי בסיעתא דשמיא תהליך המעבר של אולפני ומשרדי החברה יצא לדרך. "בימים אלו מסתיימים שלבי התכנון של מתחם חדשני, שיהיה מהגדולים, המתקדמים והמובילים ביותר בתחום התקשורת".

המנכ"ל המשותף, שמואל טיקוצקי, הודה על קבלת הפנים החמה ועל האימון שניתן בו. "אני מכיר את התחנה הרבה מאד שנים, עוד כמאזין, וביחד עם כולם אהיה שותף לקידום התחנה לאתגרים גדולים ונפלאים בעז"ה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בלי להכיר אישית את שני המנכ"לים, רק לראות את חזותם ולהבין שעומדים בראש התחנה אנשים יראי שמים. אשריכם!!!
    ועכשיו קצת הומר, שמוליק כבר "הפשיל שרוולים" לעבודה… אבל הידיים נשארו בכיסים… ליד צוות נפלא כזה אין ממה להתבייש!
    בהצלחה!

  2. 2

    בהצלחה שמוליק
    בעבודה החדשה שתעשה רק דברים טובים למען המאזינים

  3. 1

    אבי רוזן הענק ועמו עתה שמוליק.
    "בהצלחה אדירה" עבור תורתנו הקדושה, עם ישראל וארץ ישראל…